Van 26 tot 29 oktober 17.00 uur Digitale formulieren niet beschikbaar

Om de dienstverlening te verbeteren voor u als inwoner, bedrijf of instelling zijn de digitale formulieren van de gemeente niet beschikbaar vanaf dinsdag 26 oktober 17:00 uur tot en met vrijdag 29 oktober 17:00 uur. Dit is nodig om de nieuwe website en andere systemen te lanceren.

De nieuwe website gaat op 27 oktober live, de digitale formulieren en andere systemen op 29 oktober om 17.00 uur. In deze periode is het online regelen van een aantal zaken niet mogelijk zoals bijvoorbeeld het doorgeven van een verhuizing. Kan uw aanvraag wachten tot na 29 oktober 17:00 uur? Dan verzoekt de gemeente u uw aanvraag te doen als de digitale dienstverlening weer beschikbaar is.

De website is wel bereikbaar voor overige online diensten zoals het maken van een afspraak en informatie. Ook kunt een melding openbare ruimte doorgeven. Voor vragen kunt u een e-mail sturen naar info@kaagenbraassem.nl of tijdens kantoortijden telefonisch contact met de gemeente opnemen via het algemene telefoonnummer 071 3327272. De medewerkers van de gemeente Kaag en Braassem zijn van maandag tot en met donderdag telefonisch bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur en vrijdag van 8.30 uur tot 12.30 uur. 


Meer nieuws

Geen nieuws gevonden.